メモ

日々思ったことを書いています。

朝方 In the early mornings

最近、朝アラームがなって、
Lately, after my alarm go off,

ウトウトして、また半寝みたいになるとき、
when I am still a half sleep

メッセージみたいな、夢みたいなのを見る、
I have kind of dreams or receive messages.

脳裏にうかぶ?ときもある。
Sometimes it comes to mind.

最近は、元夫との関係を見直す。っていうメッセージと、
Lately, I have received the messege that "Review the relationship with my ex-husband"

数字が真っ暗な頭の中に流れ込んでくる。
Numbers come into my black and silent mind.

111と1111と、888とか。
the numbers are 111, 1111 and 888 etc.

ちょっと前は、エンジェルナンバーだ。と思って、
I was checking the internet each time when I received those numbers before.

調べて、いろいろ書いてあるその番号の意味を読むんだけど、

ドンピシャでなんのことについて言っているメッセージかわかってたんだけど、
And I knew what the messages about then.

最近は番号を見すぎて、よくわからなくなってきちゃった(笑)
But lately, I am receiving the messages too many times and I am kind lost what the messages they want to tell me.

とにかく8と1が多い。これも後できっと、ああ、このことだったんだぁってわかる時が来るんだろうな。
Anyway, lots of 8 and 1.

808 8008 88 は現実でよく見る。
I see 808 8008 88 in reality lots.

最近は333を連続してみる。
Lately continuously seeing 333.

333はわたしがめちゃくちゃビビってる番号で(笑)
I am scared of number 333 because when I was in a significant vortex,

なんでかというと、

ズドーンってなってる最中(めっちゃくちゃ抵抗してる最中)に、

夜中起こされて、
I woke up so many times in the middle of nights.

寝れないからってスマホを見てたら
I couldn't go back to sleep so I was watching some videos on my phone.

急に携帯が再起動して、
Then suddenly, the phone restarted.

その画面が3:33。しかも再起動後だからホーム画面にでっかーい333の数字で、こわっ!!!!
And displayed 3:33. Moreover, because the display was just after restarted so the numbers were displayed hugely.

ってなって、
I was so scared.

そーいえば。。。。。エンジェルナンバーって聞いたことあったな?
Then I thought that "By the way.... I heard numbers called "angel numbers". should I have a look on the internet."

調べてみようかなぁー(-_-;)

って調べてみたら、迷ってたことの答えガーン!って書いてあって、
And looked up on internet and there was the answer for what I was struggling to find the answer.

世間に貢献してください。
Contribute what you have got to the world.

アセンデッドマスターと繋がりました。
You are connected with ascended masters.

ぬくぬくした環境から飛び出しなさい。
Its time to get out from the safe environment.

って書いてあって、そこで
なぜ今の家族と暮らしていることが私にとってマイナスになるのか完全に理解してしまって、
Then I totally understood what I need to do and why I shouldn't stay with my family I was in.

まじすかーーー(T_T)
OMG!

なんで私はまた崖から飛び降りるようなことするんだぁー😢
Why do I repeat the habit of like jumping off from a cliff again and again.

こんなに落ち着いてるように見える家庭を私が!壊すの?
Am I gonna destroy this happy family by myself???

誰も傷つけたくない!悲しませたくない!
I don't wanna hurt anyone! Its a last thing that I want to do is making someone sad.

私は我慢できる!ってなって、
"I can bear this. I can ignore this."

。。。。我慢。してたんだなぁ。
Then I realized that I was actually trying to put up with the life that I had then.

もしかしたら私に頼り切ってる夫も逆に私と離れたら自立するチャンスになるのか。。。?
I thought that "maybe is this the opportunity to be truly independent for me also for my husband as well?"

子どもたちは??
"What about our children?"

私は世話を焼きすぎてるのか?
"Am I taking care of them too much?"

違う方法で新しい生き方を教えるチャンスなのかな?
"Is this might be the opportunity to teach the new style of living and family?"

ってぐちゃぐちゃになった、
I was so confused.

私の人生が180度変わった数字が333だから(T_T)
The number 333 made my life completely upside down.

今はそれでよかったって分かってる。
I know that was a right decision.

すごい幸せだし、子供たちも近くにいるし、みんな会えてるし、関係もすごくいい。
I am so happy at the moment. My children are still near me. We have good relationships.

失ってしまうかもしれないってものすごい恐怖だったけど、結局は何一つ失わなかった。
The things and people I was scared to loose are still here. I didn't loose a thing.

私が恐れていたような状況(子供と会えない、子供達を引き離しちゃう)には全くならなかった。
My fears didn't come true.

けど、その時は地獄(笑)
But it was hell at the time.

こんなに精神的にきつくても人間って死なないんだなぁー(;_;)とか、
I thought that "Why am I still alive with my mental state this much broken"

もう、なんで、私って存在したんだよ、
"Why even do I exist"

なかったことにしてくれ。
"I shouldn't have exist"

最初っからいなかったことに!
"Remove me from everyone's memory so I can disappear"

とか思ってた。

だからやっぱり333はトラウマ(笑)
So number 333 is still traumatic to me.